[NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Blahetková, Lucie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:11Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:11Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55440
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava analyzuje vnímání CSR aktivit (specificky inkluzi a udržitelnost) návštěvníky a širší veřejností. Teoretická část definuje pojmy jako corporate social responsibility, digi-tální komunikace, krizová komunikace a pojmy, které s nimi souvisí. Součástí je také me-todika práce stanovující cíl a účel výzkumu, metody výzkumu a výzkumné otázky. Prak-tická část zahrnuje představení festivalu Colours of Ostrava, popis inkluzivních aktivit a udržitelností, kterými se festival zabývá. Součástí je rovněž výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Colours of Ostrava cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject festival cs
dc.subject inkluzivita cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Colours of Ostrava en
dc.subject digital marketing en
dc.subject festival en
dc.subject inclusivity en
dc.subject sustainability en
dc.subject communication en
dc.subject social media en
dc.title [NEOBHÁJENO] Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Perception of CSR Activities and their Communication of the Colours of Ostrava Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis on the topic of Perception of CSR activities and their communication at the Colours of Ostrava festival analyzes the perception of CSR activities (specifically inclusion and sustainability) by visitors and the wider public. The theoretical part defines terms such as corporate social responsibility, digital communication, crisis communicati-on, and related concepts. It also includes the methodology of the work, setting the goal and purpose of the research, research methods, and research questions. The practical part inc-ludes the introduction of the Colours of Ostrava festival, a description of inclusive acti-vities and sustainability, which the festival deals with. It also includes research, its evalu-ation, and answers to research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68175
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
blahetková_2024_dp.pdf 2.369Mb PDF View/Open None
blahetková_2024_op.docx 100.2Kb Unknown View/Open None
blahetková_2024_vp.docx 93.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account