Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Peterek, Kamil
dc.contributor.author Vičánek, Daniel
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:12Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:12Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55467
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci systému reklamačního řízení ve společnosti TESCOMA s.r.o. Cílem práce je analyzovat současný stav reklamačního řízení, identifikovat a vyhodnotit možné nedostatky a navrhnout efektivní opatření pro zlepšení celého systému. V teoretické části jsou popsány logistické pojmy jako logistika, zpětná logistika, cirkulární ekonomika apod. V praktické části se analýzou stávajícího stavu osvětlily procesy řízení reklamací. Firmě jsou doporučeny návrhy opatření pro zkrácení doby trvání vyřízení reklamací.
dc.format 69 s. (85 133 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject logistika cs
dc.subject zpětná logistika cs
dc.subject reklamace cs
dc.subject reklamační řízení cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject logistics en
dc.subject reverse logistics en
dc.subject complaint en
dc.subject complaint management en
dc.subject optimization en
dc.title Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Optimization of the Complaints Management System in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on optimizing the complaint management system at TESCOMA s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the current state of complaint management, identify and evaluate possible shortcomings, and propose effective measures to improve the entire system. The theoretical part describes logistic concepts such as logistics, reverse logistics, circular economy etc. In practical part, the processes of complaint management are elucidated by the analysis of the current state. Recommendations for measures to shorten the processing time of complaints are provided to the company.
dc.description.department Ústav logistiky
dc.thesis.degree-discipline Aplikovaná logistika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Aplikovaná logistika cs
dc.identifier.stag 67858
dc.date.submitted 2024-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
vičánek_2024_dp.zip 65.84Kb application/zip View/Open None
vičánek_2024_op.pdf 142.3Kb PDF View/Open None
vičánek_2024_vp.pdf 219.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account