CRM systém pro malé a střední firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM systém pro malé a střední firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Neumann, Petr
dc.contributor.author Minařík, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-16T13:05:07Z
dc.date.available 2010-07-16T13:05:07Z
dc.date.issued 2008-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5567
dc.description.abstract Tato diplomová práce řeší problematiku vedení kontaktů a zákazníků a vazeb na jejich projekty a poptávky u malých a středních firem vytvořením CRM systému. Aplikace je postavena na webové technologii kvůli jednoduchému přístupu odkudkoliv. Systém kopíruje zavedenou hierarchii firem pomocí pevně definovaných rolí v systému - operátor, vedoucí oddělení, zaměstnanec a administrátor. Součástí řešení je také automatické rozesílání e-mailů o nových poptávkách, čímž je vyřešeno okamžité předání poptávky na příslušné oddělení. cs
dc.format 112 cs
dc.format.extent 2524502 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM system en
dc.subject .NET technology en
dc.subject database en
dc.subject project en
dc.subject request en
dc.subject system roles en
dc.subject CRM systém cs
dc.subject technologie .NET cs
dc.subject databáze cs
dc.subject projekt cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject role systému cs
dc.title CRM systém pro malé a střední firmy cs
dc.title.alternative CRM system for small and medium-sized companies en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Roček, Aleš
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.description.abstract-translated This thesis solves problem of contacts and customers managing and link between them and their projects and requests for small and middle-sized companies by creating of CRM system. Aplication is built on web technology because of easy access from everywhere. System copies company hierarchy by the help of roles defined solidly - operator, manager, employee and administrator. Also automatic sending of e-mails about new requests is part of the solution, which solves the prompt forwarding to appropriate employee and company's department. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/77 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 9361
dc.date.assigned 2008-02-20
utb.result.grade A
local.subject WWW aplikace cs
local.subject řízení vztahů se zákazníky cs
local.subject web applications en
local.subject customer relationship management en


Files in this item

Files Size Format View
minařík_2008_dp.pdfBlocked 2.407Mb PDF View/Open
minařík_2008_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word View/Open
minařík_2008_op.doc 39Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account