Design obalů pro výrobce textilu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design obalů pro výrobce textilu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Noga, Pavel
dc.contributor.author Trojanová, Lucie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:26Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:26Z
dc.date.issued 2023-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55816
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá designem obalů pro českou firmu Elite, a. s., jenž produkuje sortiment jemného punčochového zboží. V teoretické části se zaměřuje na vývoj obalového designu a jeho zásadní vliv na marketing a prodej. Dále je uvedena historie značky, její hodnoty a požadavky na podobu nového vizuálního stylu, který vyjadřuje kvalitu, eleganci a prestiž. Práce pojednává o tom, na jaké prvky je důležité brát ohled, jaká pravidla je nutné dodržovat, čemu se vyvarovat a jak postupovat v procesu tvorby. Věnuje se také zkoumání obalového designu textilního zboží u jiných značek, ať už českých či zahraničních. Přínosem práce je nový systém řešení obalů pro výrobce textilního sortimentu včetně redesignu loga.
dc.format 50 s. (53640 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obal cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject typografie cs
dc.subject historie obalového designu cs
dc.subject funkce obalu cs
dc.subject punčochové zboží cs
dc.subject Elite cs
dc.subject packaging en
dc.subject packaging design en
dc.subject typography en
dc.subject history of packaging design en
dc.subject packaging function en
dc.subject hosiery en
dc.subject Elite en
dc.title Design obalů pro výrobce textilu
dc.title.alternative Packaging Design for Textile Manufacturers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vyoralová, Jana
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the design of packaging for the Czech company Elite, a. s., which produces a range of fine hosiery. The theoretical part focuses on the development of packaging design and its crucial influence on marketing and sales. The history of the brand, its values and the requirements for a new visual style that expresses quality, elegance and prestige are also presented. The thesis discusses what elements are important to consider, what rules to follow, what to avoid and how to proceed in the design process. It also examines the packaging design of textile goods by other brands, both Czech and foreign. The contribution of the thesis is a new system of packaging design for textile manufacturers, including logo redesign.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Multimédia a design cs
dc.identifier.stag 68903
dc.date.submitted 2024-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
trojanová_2024_dp.pdf 9.137Mb PDF View/Open None
trojanová_2024_dp.pdf 0bytes PDF View/Open None
trojanová_2024_dp.pdf 0bytes PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account