Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Šilcová, Kristýna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:29Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55896
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza zákaznického chování při nákupu oděvů online u vybraných věkových skupin. Marketingový výzkum byl uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Výstupem práce je analýza a vyhodnocení získaných dat týkající se současného nákupního chování. Porovnání rozdílných návyků chování proběhlo u dvou věkových skupin 15-25 let a 26 a více let. Závěrečné návrhy a doporučení vycházející z problematiky výzkumu jsou určeny e-shopům s oděvy.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject nákup oděvů cs
dc.subject shopping behavior en
dc.subject e-shop en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject clothes shopping en
dc.title Analýza zákaznického chování při nákupu oděvů na internetu u vybraných věkových skupin
dc.title.alternative Analysis of Consumer Behaviour when Buying Clothes on The Internet for Selected Age Groups
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2024-06-12
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis is the analysis of consumer behavior of selected age groups when buying clothes online. Marketing research was conducted through a questionnaire survey. The output of the work is the analysis and evaluation of the obtained data regarding the current shopping behavior. The comparison of different behavioral habits took place in two age groups of 15-25 years and 26 and over. The final proposals and recommendations based on the research problems are intended for e-shops with clothes.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67150
dc.date.submitted 2024-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
šilcová_2024_dp.pdf 1.678Mb PDF View/Open None
šilcová_2024_op.pdf 403.3Kb PDF View/Open None
šilcová_2024_vp.docx 50.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account