Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Kasperová, Klára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55955
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací svatebního salonu. Teoretická část je zaměřena na problematiku online marketingové komunikace a marketingové komunikace svatebních služeb. V praktické části je představen svatební salon a jeho současná situace týkající se online komunikace. Následuje kvantitativní výzkum, interpretace dat a zodpovězení výzkumných otázek. Práce obsahuje i návrhy pro online komunikaci svatebního salonu na základě zjištěných dat z kvantitativního výzkumu.
dc.format 80 s. (108 094 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject svatební salon cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject svatební služby cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Communication in Marketing en
dc.subject Wedding Salon en
dc.subject Social Media en
dc.subject Online Communication en
dc.subject Quantitative Research en
dc.title Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story
dc.title.alternative Online Marketing Communication of the New Story Wedding Salon
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the online marketing communication of a wedding salon. The theoretical part focuses on the issues of online marketing communication and marketing communication of wedding services. The practical part presents the wedding salon and its current situation regarding online communication. This is followed by quantitative research, data interpretation and answering the research questions. The thesis also includes suggestions for the online communication of the wedding salon based on the findings of the quantitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68239
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kasperová_2024_dp.pdf 3.773Mb PDF View/Open None
kasperová_2024_op.docx 93.67Kb Unknown View/Open None
kasperová_2024_vp.docx 113.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account