[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Adamcová, Veronika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56166
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace rodinné firmy Aquarosa. Cílem této práce je vyhodnocení současné marketingové komunikace a zjištění, jak je hodnocena svými zákazníky, jestli je efektivní a zdali splňuje cíle nastavené firmou. V části teoretické jsou definovány pojmy spojené s tématem bakalářské práce. Praktická část se zaobírá kvantitativním výzkumem a sekundární analýzy. Na základě provedeného šetření jsou pak následně vyvozeny závěry a doporučení pro možné změny v marketingové komunikace.
dc.format 88 s. (93 760 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject firma Aquarosa cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject personal selling en
dc.subject Aquarosa en
dc.subject communication mix en
dc.subject sales promotion en
dc.title [NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Marketing Communication of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the family company Aquarosa. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication and find out how it is evaluated by its customers, if it is effective and if it meets the objectives set by the company. The theoretical part defines the concepts related to the topic of the bachelor thesis. The practical part deals with quantitative research and secondary analysis. Based on the research conducted, conclusions and recommendations for possible changes in marketing communication are then drawn.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68884
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
adamcová_2024_dp.pdf 4.072Mb PDF View/Open None
adamcová_2024_op.docx 90.82Kb Unknown View/Open None
adamcová_2024_vp.docx 94.37Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account