Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine

DSpace Repository

Language: English čeština 

Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine

Show simple item record

dc.contributor.advisor Babinec, Petr
dc.contributor.author Voch, Matěj
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:43Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:43Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56233
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou 3D assetů a jejich kompatibilitou napříč různými DCC nástroji v rámci VFX a animační workflow. Zaměřuje se především na popis OpenUSD technologie, kterou porovnává s alternativními 3D formáty, na základě čehož čtenáři přibližuje klíčové aspekty, které ji činí přelomovou. Vedle komparativních analýz se práce opírá o případové studie, na kterých reflektuje ideální nastavení USD pipeline v rámci inovativních procesů při tvorbě a manipulaci digitálních 3D assetů.
dc.format 63 s. (64 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject OpenUSD cs
dc.subject USD cs
dc.subject 3D formáty cs
dc.subject 3D assety cs
dc.subject VFX pipeline cs
dc.subject kompatibilita cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject Houdini cs
dc.subject Solaris cs
dc.subject OpenUSD en
dc.subject USD en
dc.subject 3D file formats en
dc.subject 3D assets en
dc.subject VFX pipeline en
dc.subject compatibility en
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject Houdini en
dc.subject Solaris en
dc.title Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine
dc.title.alternative Modern Approaches in the Creation and Transfer of Digital 3D Assets with intended Use within Unreal Engine
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Masník, Boris
dc.contributor.referee Pinkava, George
dc.date.accepted 2024-06-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis explores the intricacies of 3D assets and their compatibility across different DCC tools within the VFX and animation workflow. It primarily focuses on describing the OpenUSD technology, comparing it to alternative 3D formats, and highlighting key aspects that make it groundbreaking. Alongside comparative analyses, the work relies on case studies to reflect on the optimal configuration of a USD pipeline within creative processes that utilize inventive approaches to the creation and manipulation of digital 3D assets.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Vizuální efekty cs
dc.thesis.degree-discipline Visual Effects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 66187
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
voch_2024_dp.zip 713.6Mb application/zip View/Open None
voch_2024_op.pdf 212.3Kb PDF View/Open None
voch_2024_vp.pdf 241.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account