[NEOBHÁJENO] Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Jirčíková, Klára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:48Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:48Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56354
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá komunikací florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, zda florbalový klub FbK TJ Svitavy využívá sociální platformy Facebook a Instagram v jejich komunikaci dostatečně a zda by nemohli využít i jiné sociální sítě. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisejí, jako je marketingová komunikace na sociálních sítích, public relations, sportovní marketing a reklama ve sportu. V praktické je představen florbalový klub FbK TJ Svitavy, jeho stručná historie a aktuální současnost. Dále se praktická část věnuje swot analýze oddílu a interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. V závěru na základě získaných dat se nachází zodpovězení výzkumných otázek a navrhnutí doporučení pro dané sociální sítě.
dc.format 54 s. (64 876 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject florbal cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject social networks en
dc.subject communication en
dc.subject floorball en
dc.subject sports marketing en
dc.subject public relations en
dc.title [NEOBHÁJENO] Komunikace florbalového klubu FbK TJ Svitavy na sociálních sítích
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Communication of Floorball Club FbK TJ Svitavy on Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the communication of the floorball club FbK TJ Svitavy on social networks. The aim of the thesis is to find out whether the floorball club FbK TJ Svitavy uses the social platforms Facebook and Instagram in their communication sufficiently and whether they could use other social networks. The theoretical part focuses on the definition of terms related to the topic, such as marketing communication on social networks, public relations, sports marketing and advertising in sports. The practical part presents the floorball club FbK TJ Svitavy, its brief history and current present. Furthermore, the practical part is devoted to the swot analysis of the club and the interpretation of the data obtained from the quantitative research, which consisted of a questionnaire survey. Finally, based on the data obtained, it concludes by answering the research questions and proposing recommendations for the social networks in question.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68187
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
jirčíková_2024_dp.pdf 3.691Mb PDF View/Open None
jirčíková_2024_op.docx 97.54Kb Unknown View/Open None
jirčíková_2024_vp.docx 93.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account