Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vozárová, Veronika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:48Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:48Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56358
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku mladých řidičů v kontextu sociálního marketingu. Mladí lidé způsobují v České republice nejvíce vážných dopravních nehod, které mají často velmi tragické následky. Tento problém přetrvává již několik let, nejedná se o novodobou záležitost. Na vině je nejen malá řidičská zkušenost, ale také touha po rychlé jízdě, která se u mladých řidičů projevuje nejvíce. Na tuto nežádoucí situaci reaguje sféra sociálního marketingu, jejímž cílem je poukazovat na společenské problémy a šířit veřejnou osvětu. Mnohdy k tomu využívá negativní emoce, díky kterým sdělení své recipienty šokuje.
dc.format 72 s. (108 951 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject nehody cs
dc.subject mladí řidiči cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject Social Advertising en
dc.subject Social Marketing en
dc.subject Campaign en
dc.subject BESIP en
dc.subject Accidents en
dc.subject Young Drivers en
dc.subject Road Traffic Safety en
dc.subject Advertising Appeals en
dc.title Rychlost a nehodovost u mladých řidičů jako téma sociálního marketingu
dc.title.alternative Speed and Accidents among Young Drivers as a Social Marketing Topic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the issue of young drivers in the context of social marketing. Young people cause most serious traffic accidents in the Czech Republic, which often have very tragic consequences. This problem has persisted for several years, it is not a recent issue. The blame lies not only with low driving experience, but also with the desire to drive fast, which is most evident in young drivers. This undesirable situation is being addressed by the social marketing sector, which aims to highlight social problems and raise public awareness. It often uses negative emotions to shock its recipients.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68270
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vozárová_2024_dp.pdf 2.336Mb PDF View/Open None
vozárová_2024_op.docx 99.61Kb Unknown View/Open None
vozárová_2024_vp.docx 91.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account