[NEOBHÁJENO] Intervence školy do problematiky záškoláctví

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Intervence školy do problematiky záškoláctví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Paseková, Nikola
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56409
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku záškoláctví a intervenčních opatření. V teoretické části práce se blíže věnujeme přístupům a typologii záškoláctví, a také faktorům, které ovlivňují docházku studentů. Praktická čas práce je založena na kvalitativní metodologii, která se zaměřuje na analýzu obsahu intervencí škol v oblasti záškoláctví za pomocí metodiků prevence a výchovných poradců. Jako výsledek výzkumného šetření vzešla zakotvená teorie
dc.format 55 s. (86 570 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject intervence cs
dc.subject prevence cs
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject metodik prevence cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject keywords en
dc.subject truancy en
dc.subject intervention en
dc.subject prevention en
dc.subject educational counselor en
dc.subject prevention methodologies en
dc.subject school environment en
dc.title [NEOBHÁJENO] Intervence školy do problematiky záškoláctví
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] School Intervention in the Issue of Truancy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the issue of truancy and intervention measures. In the theoretical part of the work, we delve into the approaches and typology of truancy, as well as the facors influencing student attendance. The practical part of the work is based on a qualitative methodology, focusing on the analysis of the content of school interventions in the truancy area with the help of prevention methodologies and educational counselors. The result of the research investigation yielded a grounded theory.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67612
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
paseková_2024_dp.pdf 3.378Mb PDF View/Open None
paseková_2024_op.docx 17.08Kb Unknown View/Open None
paseková_2024_vp.docx 16.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account