[NEOBHÁJENO] Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Gallová, Patrícia
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:51Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56425
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikační strategie pro cestovní kancelář Motýľ. Práce obsahuje tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část diplomové práce přináší základní teoretická východiska, která se týkají cestovního ruchu a jeho marketingu, komunikačního mixu, komunikační strategie a jednotlivých výzkumných metod. Praktická část diplomové práce začíná charakteristikou cestovní kanceláře Motýľ, následně obsahuje tři výzkumy - dotazníkové šetření, individuální rozhovory a konkurenční analýzu, které slouží jako podklad pro projektovou část práce. Samotný návrh komunikační strategie pro cestovní kancelář Motýľ se nachází v projektové části práce.
dc.format 115 s. (206 627 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject výzkumné metody cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject research methods en
dc.subject communication en
dc.subject travel agency en
dc.title [NEOBHÁJENO] Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Communication Strategy of Travel Agency Motýľ
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of a communication strategy for the Motýľ travel agency. The thesis contains three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part of the diploma thesis provides basic theoretical starting points that relate to tourism and its marketing, communication mix, communication strategy and individual research methods. The practical part of the diploma thesis begins with the characteristics of the Motýľ travel agency, then it contains three researches - questionnaire survey, individual interviews and competitive analysis, which serve as a basis for the project part of the work. The very proposal of the communication strategy for the Motýľ travel agency can be found in the project part of the work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68402
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
gallová_2024_dp.pdf 2.462Mb PDF View/Open None
gallová_2024_op.pdf 161.5Kb PDF View/Open None
gallová_2024_vp.docx 91.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account