Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Author: Kalincová, Tereza
Advisor: Svirak, Nikola
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti, kterou je společnost Wizz Air. Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti a navrhnout opatření směřující k její optimalizaci. V teoretické části jsou na základě literární rešerše definovány pojmy z oblasti marketingové komunikace a letecké dopravy. Tato část slouží jako podklad pro pochopení praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti a následné zhodnocení jejího marketingového prostředí pomocí vybraných situačních metod a dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56435
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kalincová_2024_dp.pdf 2.214Mb PDF View/Open None
kalincová_2024_op.pdf 624.8Kb PDF View/Open None
kalincová_2024_vp.pdf 764.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account