Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Jahoda, Tomáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:52Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:52Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56441
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, vývojem a testováním výukové hry zaměřené na osvojení programovacího jazyka C#. Teoretická část práce se zabývá implementací naučných her do výuky a jejich vlivem, přibližuje programovací jazyk C# a vývojářský engine Unity. Nakonec je čtenář seznámen s vývojem naučných her včetně ukázek již existujících a přiblížení pojmů z herního prostředí, jako jsou 2D nebo RPG. Praktická část se následně zabývá návrhem naučné hry, jejím vývojem a testováním na různých operačních systémech.
dc.format 89s. (105 702 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výuková hra cs
dc.subject herní engine cs
dc.subject gamifikace cs
dc.subject unity cs
dc.subject c# cs
dc.subject educational game en
dc.subject game engine en
dc.subject gamification en
dc.subject unity en
dc.subject c# en
dc.title Vývoj hry pro výuku programovacího jazyka C#
dc.title.alternative Development of a Game for Learning the C# Programming Language
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Fojtů, Dušan
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the design, development and testing of an educational game aimed at learning the C# programming language. The theoretical part of the thesis deals with the implementation of educational games in the educational setting and their impact, introducing the C# programming language and the Unity development engine. Finally, the reader is introduced to the principles of educational game development, including examples of existing games and an introduction to concepts from the game environment, such as 2D or RPG. The practical part then deals with the design of an educational game, its development and testing on different operating systems.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 66930
dc.date.submitted 2024-05-13


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jahoda_2024_dp.pdf 3.145Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jahoda_2024_op.pdf 319.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jahoda_2024_vp.pdf 154.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet