Komunikační strategie malého rodinného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie malého rodinného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Žyłová, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:59Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56641
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie malé rodinné zmrzlinárny. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovou komunikací malých podniků, se strategií rodinných podniků a se značkou firmy. Praktická část se věnuje představení Kopečkové - rodinné zmrzlinárny, která byla pro tuto práci zvolena jako malý rodinný podnik, dále se věnuje současným komunikačním nástrojům zmrzlinárny, vyhodnocení dotazníkového šetření, a na závěr zodpovězení výzkumných otázek, které se zajímají o vnímání komunikace a značky Kopečkové - rodinné zmrzlinárny.
dc.format 73 (89 600)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject značka cs
dc.subject malý podnik cs
dc.subject rodinný podnik cs
dc.subject zmrzlina cs
dc.subject communication mix en
dc.subject communication tools en
dc.subject brand en
dc.subject small business en
dc.subject family business en
dc.subject ice cream en
dc.title Komunikační strategie malého rodinného podniku
dc.title.alternative Communcation Strategy of a Small Family Business
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines the communication strategy of a small family ice cream shop. The theoretical part defines the concepts related to marketing communication of small businesses, the strategy of family businesses and the company's brand. The practical part is devoted to the introduction of Kopečková, which was chosen as a small family business for this thesis; it also focuses on the current communication of the ice cream shop to the customers, questionnaire survey evaluation and answering research questions which are related to the customer perception of communication and brand of Kopečková.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68271
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
žyłová_2024_dp.pdf 5.203Mb PDF View/Open None
žyłová_2024_op.docx 89.17Kb Unknown View/Open None
žyłová_2024_vp.docx 92.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account