Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.
Author: Filip, Václav
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5672
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
filip_2008_bp.pdfBlocked 985.0Kb PDF View/Open
filip_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
filip_2008_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account