Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o. |
| Autor: |
Filip, Václav
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5672
|
|
Datum:
|
2008-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet