The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield

Show full item record

No preview available
Title: The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Author: Kovařčík, Aleš
Advisor: Casserly, Damian
Abstract: Tato práce byla vyhotovena za účelem zjištění spotřebitelského chování zákazníka v oblasti nakupování potravin. Pokouší se nalézt důvody poklesu nákupu v malých obchodech s potravinami v minulosti a předpovědět vývoj nákupů v budoucnosti. Abychom správně pochopili situaci v nákupu potravin provedli jsme tři různé druhy výzkumu. Naším hlavním cílem bylo zjištění metod nebo změn, které by mohly pomoci malým obchodům. Použitím korelační a regresní analýzy jsme vyhodnotili shromážděná data a poté vyvodili závěry. V závěru práce navrhujeme odlišení malých obchodů tak, aby dosáhly osobního přístupu k zákazníkovi a jeho věrnosti. Pokud jsou malé obchody schopny splnit požadavky uvedené výše, mohou prosperovat i v konkurenci s velkoprodejci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5685
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kovařčík_2008_bp.pdfBlocked 1.094Mb PDF View/Open
kovařčík_2008_vp.pdf 145.7Kb PDF View/Open
kovařčík_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account