[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Author: Sahajová, Michaela
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti zabývající se výrobou produktů zdravé výživy a doplňků stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části této bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše vztahující se k marketingu, online a offline marketingové komunikaci, plánování efektivní marketingové komunikace a SWOT analýze. Cílem praktické části práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti včetně provedení dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Výsledkem analýzy je několik konkrétních doporučení vedoucích ke zefektivnění této komunikace v dané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56916
Date: 2024-06-28
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
sahajová_2024_dp.pdf 2.847Mb PDF View/Open None
sahajová_2024_op.docx 47.93Kb Unknown View/Open None
sahajová_2024_vp.pdf 894.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account