Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Petriová, Magdaléna
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:13Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:13Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56935
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na téma fundraisingu, marketingu a prostřednictvím příslušných metod získání cílové finanční částky pro podporu speciální léčby jedince.V teoretické části jsou posuzovány poznatky z oblasti fundraisingu, chování dárců, fundraisingových strategií, marketingové komunikace, vztahového marketingu a aktuálním trendům v oblasti podpory darování, chování dárců či měření úspěšnosti fundraisingových aktivit. Dále jsou analyzovány užívané fundraisingové aktivity, současný rozpočet a zdroje jeho pokrytí a je zjištěn plán na následující rok a s ním i možnosti nových způsobů financování. Je vytvořeno dotazníkové šetření s cílem zjistit motivaci a chování dárců a následné poznatky jsou shrnuty SWOT analýzou. Na základě těchto zjištěných skutečností je nastaven cíl projektu a jeho dílčí cíle, charakteristika dárce, akční plány. Dále je nastavena fundraisingová strategie a rozpočet pro celkový rok a také pro podcíl účasti na delfinoterapii. Akční plány jsou rozděleny do tří hlavních dílčích cílů, a to rozšíření komunikace s dárci a tím i jejich udržení, organizace online crowdfundingové kampaně pro získání financí na delfinoterapii a také organizace benefičního koncertu pro získání financí pro vedlejší náklady. Závěrem je projekt podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
dc.format 119
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fundraising cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject dárcovská kampaň cs
dc.subject crowdfunding cs
dc.subject fundraisingová strategie cs
dc.subject benefiční akce cs
dc.subject speciální léčba jedince cs
dc.subject fundraising en
dc.subject relationship marketing en
dc.subject donation campaign en
dc.subject crowdfunding en
dc.subject fundraising strategy en
dc.subject fundraising event en
dc.subject special treatment of individual en
dc.title Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce
dc.title.alternative Fundraising Marketing Project for Special Treatment of a Selected Individual
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2024-09-03
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on fundraising, marketing, and these methods of raising a target amount of money to support special treatment for an individual. In the theoretical part, the findings from the field of fundraising, donor behavior, fundraising strategies, marketing communication, relationship marketing, and current trends in donor support, donor behavior, or measuring the success of fundraising activities are assessed. Furthermore, the fundraising activities used, the current budget, and sources of its coverage are analyzed and the plan for the coming year is identified, along with the possibilities of new funding methods. A questionnaire survey was developed to determine donor motivation and behaviour and the subsequent findings were summarised by a SWOT analysis. Based on these findings, the project goal and sub-goals, donor characteristics, and action plans were set. A fundraising strategy and budget for the overall year and also for the sub-goal of participation in dolphin therapy were set. The action plans were divided into 3 main action plans, namely expanding communication with donors and thus retaining them, organizing an online crowdfunding campaign to raise funds for dolphin therapy, and also organizing a benefit concert to raise funds for incidental costs. Finally, the project was subjected to a risk, time, and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67872
dc.date.submitted 2024-07-29


Files in this item

Files Size Format View Description
petriová_2024_dp.pdf 3.242Mb PDF View/Open None
petriová_2024_op.docx 47.39Kb Unknown View/Open None
petriová_2024_vp.pdf 837.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account