Projekt na podporu sdílení znalostí mezi zaměstnanci ve vybrané společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
| dc.contributor.author |
Zakopalová, Eva
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:19Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:19Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57022
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na podporu sdílení znalostí mezi zaměstnanci ve vybrané společnosti. Cílem práce je podpořit motivaci zaměstnanců své znalosti s kolegy sdílet, efektivně je využívat a ověřené zkušenosti dále předávat. Výstupem práce je návrh projektu, který si klade za cíl zvýšit míru sdílení znalostí mezi zaměstnanci a vytváří podmínky pro efektivnější sdílení znalostí, napříč celou společností. |
|
| dc.format |
119 s. (196 347 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
znalosti
|
cs |
| dc.subject |
management znalostí
|
cs |
| dc.subject |
sdílení znalostí
|
cs |
| dc.subject |
znalostní pracovník
|
cs |
| dc.subject |
knowledge
|
en |
| dc.subject |
knowledge management
|
en |
| dc.subject |
knowledge sharing
|
en |
| dc.subject |
knowledge workers
|
en |
| dc.title |
Projekt na podporu sdílení znalostí mezi zaměstnanci ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
A Project to Support Employee Knowledge Sharing in a Selected Company |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-05 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on supporting employee knowledge sharing in a selected company. The aim the thesis is to support the motivation of employees to share their knowledge with their colleagues, use it effectively and pass on proven experience. The output of the work is a proposal that aims to increase the level of knowledge sharing amoung employees and creates conditions for more effective knowledge sharing across the entire company. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
67837
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-24 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account