Podnikatelský záměr na založení podnikatelského subjektu v oboru marketingu cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský záměr na založení podnikatelského subjektu v oboru marketingu cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Buriánek, Radek
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:33Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:33Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57345
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je na základě situačních analýz vytvořit návrh nového podnikatelského subjektu a následně jej zhodnotit z hlediska uvedení do praxe. Teoretická část se zaměřuje na literární rešerši v oblastech podnikání, podnikatelský záměr, marketing a situační analýzy. Následně jsou v praktické části pomocí PEST analýzy, analýzy online trhu cestovního ruchu, analýzy marketingové komunikace vybraných subjektů a SWOT analýzy identifikovány klíčové problémy a příležitosti pro vznik nového subjektu. Na základě závěrů z analytické části je pomocí business modelu Lean Canvas navržen nový podnikatelský subjekt. Tento model je dále doplněn o VRIO analýzu a Porterův model pěti sil. Součástí práce je rovněž finanční plán a analýza rizik, které společně umožňují zhodnotit reálnost uvedení navrženého subjektu do praxe.
dc.format 106 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject venkovský cestovní ruch cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject business plan en
dc.subject online marketing en
dc.subject rural tourism en
dc.subject Lean Canvas en
dc.title Podnikatelský záměr na založení podnikatelského subjektu v oboru marketingu cestovního ruchu
dc.title.alternative Business Plan for the Establishment of a Business Entity in the Field of Tourism Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slinták, Karel
dc.date.accepted 2025-06-02
dc.description.abstract-translated The main aim of the thesis is to create a proposal for a new business entity based on a situational analysis and then evaluate it in terms of its implementation in practice. The theoretical part focuses on the literature search in the areas of entrepreneurship, business plan, marketing and situational analysis. Subsequently, the practical part identifies the key issues and opportunities for the new entity through PEST analysis, online tourism market analysis, marketing communication analysis of selected entities and SWOT analysis. Based on the conclusions of the analytical part, a new business entity is proposed using the Lean Canvas business model. This model is further supplemented with VRIO analysis and Porter's five forces model. The thesis also includes a financial plan and a risk analysis, which together allow to evaluate the feasibility of putting the proposed entity into practice.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship and Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 69629
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account