| dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
| dc.contributor.author |
Buriánek, Radek
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:33Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:33Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57345
|
|
| dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je na základě situačních analýz vytvořit návrh nového podnikatelského subjektu a následně jej zhodnotit z hlediska uvedení do praxe. Teoretická část se zaměřuje na literární rešerši v oblastech podnikání, podnikatelský záměr, marketing a situační analýzy. Následně jsou v praktické části pomocí PEST analýzy, analýzy online trhu cestovního ruchu, analýzy marketingové komunikace vybraných subjektů a SWOT analýzy identifikovány klíčové problémy a příležitosti pro vznik nového subjektu. Na základě závěrů z analytické části je pomocí business modelu Lean Canvas navržen nový podnikatelský subjekt. Tento model je dále doplněn o VRIO analýzu a Porterův model pěti sil. Součástí práce je rovněž finanční plán a analýza rizik, které společně umožňují zhodnotit reálnost uvedení navrženého subjektu do praxe. |
|
| dc.format |
106 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
podnikatelský záměr
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
venkovský cestovní ruch
|
cs |
| dc.subject |
Lean Canvas
|
cs |
| dc.subject |
business plan
|
en |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.subject |
rural tourism
|
en |
| dc.subject |
Lean Canvas
|
en |
| dc.title |
Podnikatelský záměr na založení podnikatelského subjektu v oboru marketingu cestovního ruchu |
|
| dc.title.alternative |
Business Plan for the Establishment of a Business Entity in the Field of Tourism Marketing |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Slinták, Karel |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The main aim of the thesis is to create a proposal for a new business entity based on a situational analysis and then evaluate it in terms of its implementation in practice. The theoretical part focuses on the literature search in the areas of entrepreneurship, business plan, marketing and situational analysis. Subsequently, the practical part identifies the key issues and opportunities for the new entity through PEST analysis, online tourism market analysis, marketing communication analysis of selected entities and SWOT analysis. Based on the conclusions of the analytical part, a new business entity is proposed using the Lean Canvas business model. This model is further supplemented with VRIO analysis and Porter's five forces model. The thesis also includes a financial plan and a risk analysis, which together allow to evaluate the feasibility of putting the proposed entity into practice. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání a ekonomika podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship and Business Administration |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
| dc.identifier.stag |
69629
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|