Analýza marketingové komunikace organizace Golf Club Hodkovičky, z. s
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza marketingové komunikace organizace Golf Club Hodkovičky, z. s |
| Author: |
Oščádalová, Tereza
|
| Advisor: |
Briš, Petr
|
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci organizace Golf Clubu Hodkovičky, z. s. a na základě provedeného výzkumu navrhnout doporučení, které povede k jejímu zefektivnění. Teoretická část charakterizuje klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a představuje teoretický rámec pro praktické zpracování. Praktická část se zaměřuje na představení klubu, analýzu marketingového a komunikačního mixu, SWOT analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Hlavním nástrojem výzkumu bylo dotazníkové šetření. Získaná data byla vyhodnocena pomocí statistických metod a sloužila k ověření čtyř výzkumných hypotéz. Na základě výsledků byly formulovány konkrétní návrhy, mezi které patří zlepšení online komunikace, zavedení věrnostního programu či rozšíření akcí pro veřejnost. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57367
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account