Analýza marketingové komunikace organizace Golf Club Hodkovičky, z. s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace organizace Golf Club Hodkovičky, z. s

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace organizace Golf Club Hodkovičky, z. s
Author: Oščádalová, Tereza
Advisor: Briš, Petr
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci organizace Golf Clubu Hodkovičky, z. s. a na základě provedeného výzkumu navrhnout doporučení, které povede k jejímu zefektivnění. Teoretická část charakterizuje klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a představuje teoretický rámec pro praktické zpracování. Praktická část se zaměřuje na představení klubu, analýzu marketingového a komunikačního mixu, SWOT analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Hlavním nástrojem výzkumu bylo dotazníkové šetření. Získaná data byla vyhodnocena pomocí statistických metod a sloužila k ověření čtyř výzkumných hypotéz. Na základě výsledků byly formulovány konkrétní návrhy, mezi které patří zlepšení online komunikace, zavedení věrnostního programu či rozšíření akcí pro veřejnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57367
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account