Strategie rozvoje návštěvnosti Lednicko - Valtického areálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie rozvoje návštěvnosti Lednicko - Valtického areálu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Schneider, Jaromír
dc.contributor.author Teturová, Stanislava
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:17:27Z
dc.date.available 2010-07-16T14:17:27Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5739
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je zpracování projektu Strategie rozvoje návštěvnosti Lednicko - Valtického areálu. V první části diplomové práce jsem uvedla teoretické poznatky využitelné pro zpracování následného projektu, a to převážně z oblasti cestovního ruchu. Dále jsou zde uvedeny po-znatky z oblasti marketingu a managementu, které jsem využila v projektu. V druhé, praktické části jsem vypracovala SWOT analýzu a následně podle dalších zjiště-ných informací jsem navrhla projekt pro rozvoj návštěvnosti vybrané oblasti ve stanoveném segmentu roku. cs
dc.format 95 s. cs
dc.format.extent 15841185 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: návštěvnost cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing cs
dc.subject management cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject stanovený segment roku cs
dc.subject Keywords: attendance en
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject management en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject defined segment of the year en
dc.title Strategie rozvoje návštěvnosti Lednicko - Valtického areálu cs
dc.title.alternative Strategy of development attendance Ledenice - Valtice area en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma work is to compile the project "Strategy of the development in the tourist attendance in Lednicko-Valtický area". In the common part are decribed teoretic facts for processing the project, mainly from tourism. Next there are described facts from marketing and management which were used in the project. In the practical part is elaborated SWOT analysis and from the other informationes is sug-gest other project for developing in tourism.Also for support the attendance in the area which is choosed in the segment of the marketplace. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8327
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
teturová_2008_dp.pdf 15.10Mb PDF View/Open
teturová_2008_vp.pdf 44.87Kb PDF View/Open
teturová_2008_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account