Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Author: Václavíková, Kateřina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: -Tato závěrečná práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí pro marketingové účel ve společnosti Aventurka Events. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o online marketingu, možnostech online propagace, sociálních sítí či jejich možné využití pro firmy. Praktická část je zaměřena na analýzu současné online komunikace vybrané společnosti na platformách jako Instagram a Facebook. Součástí praktické části je také benchmarking konkurence a SWOT analýza Aventurka Events. V konečné fázi lze nalézt návrhy na zlepšení marketingových aktivit s cílem zvýšit dosah a zapojení uživatelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57435
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account