Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti |
| Author: |
Václavíková, Kateřina
|
| Advisor: |
Pilík, Michal
|
|
Abstract:
|
-Tato závěrečná práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí pro marketingové účel ve společnosti Aventurka Events. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o online marketingu, možnostech online propagace, sociálních sítí či jejich možné využití pro firmy. Praktická část je zaměřena na analýzu současné online komunikace vybrané společnosti na platformách jako Instagram a Facebook. Součástí praktické části je také benchmarking konkurence a SWOT analýza Aventurka Events. V konečné fázi lze nalézt návrhy na zlepšení marketingových aktivit s cílem zvýšit dosah a zapojení uživatelů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57435
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account