Analýza marketingového mixu útulku pro psy Nádej

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu útulku pro psy Nádej

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu útulku pro psy Nádej
Autor: Bohunická, Viktória
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zameriava na analýzu marketingového mixu útulku pre psov Nádej, ktorý pôsobí v rámci neziskového sektora. Obsah práce je rozdelený do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy súvisiace s marketingom, marketingovým mixom a jeho postavením v neziskovom sektore. Praktická časť sa zameriava na podrobnú analýzu súčasného marketingového mixu útulku. Pomocou SWOT analýzy identifikuje silné a slabé stránky organizácie. Taktiež však navrhuje kroky na jeho optimalizáciu. Tieto návrhy obsahujú konkrétne opatrenia na zlepšenie marketingových stratégií útulku. Poukazuje na jeho reálne možnosti a obmedzenia. Medzi hlavné odporúčania patrí nadviazanie spolupráce s miestnymi firmami a školami, organizovanie podujatí či aktívne zapájanie sa do fundraisingových kampaní. Tieto aktivity by mohli výrazne prispieť k zvýšeniu povedomia o činnostiach útulku a zároveň povzbudiť verejnosť k finančnej či materiálnej pomoci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57566
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet