Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Brožovičová, Adéla
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:44Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57569
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Jedná se o rodinný podnik, který poskytuje stravovací a ubytovací služby v Jihomoravském kraji. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literárních zdrojů a teoretických poznatků týkajících se marketingové komunikace. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které zkoumá vnímání marketingové komunikace podniku jeho zákazníky. V závěru praktické části jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
dc.format 105 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject social networks en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2025-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication in a selected company. It is a family-owned business that provides dining and accommodation services in the South Moravian Region. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to process literary sources and theoretical knowledge related to marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and do quantitative research in the form of a questionnaire survey, which examines how customers perceive the company's marketing communication. In the conclusion of the practical part, recommendations are proposed to improve the current state of marketing communication in the selected company.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69906
dc.date.submitted 2025-05-19


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account