Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely
Author: Březáčková, Adéla
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. V teoretické části se práce věnuje online marketingu, influencer marketingu a vlivu sociálních sítí na marketing i společnost obecně. Praktická část je zaměřena na analýzu sociálních sítí značky Rituals a jích konkurentů - Jo Malone London, L´Occitane en Provence a The Body Shop. U všech značek byla porovnávána aktivita na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook, TikTok a YouTube. Tyto výsledky byly porovnávány s přístupem značky Rituals. Na závěr byla vytvořena SWOT analýza nejen samotných sociálních sítí, ale také na celkové fungování firmy. Na základě získaných poznatků jsou na závěr práce navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57570
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account