Budování značky z pohledu marketingových komunikací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování značky z pohledu marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky z pohledu marketingových komunikací
Author: Švihla, Tomáš
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Práce se věnuje problematice budování produktové značky z pohledu marketingových ko-munikací. První část je věnována teoretickým předpokladům a postupům této oblasti, ve druhé praktické části je analyzován konkrétní postup marketingového oddělení společnosti Nestlé při budování značky zmrzliny Cortina na českém trhu a posuzován vzhledem k teoretickým předpokladům správného postupu. Třetí část práce přímo navazuje na zjištěné nedostatky v postupu společnosti Nestlé a navrhuje jisté změny v přístupu budování nejen této značky, ale produktových značek obecně se zaměřením na spotřebitelské výzkumy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5761
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7620


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švihla_2008_dp.pdfBlocked 37.73Mb PDF
švihla_2008_vp.zip 474.5Kb Unknown View/Open
švihla_2008_op.zip 448.6Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account