Implementace knihovny mobilní platformy pro multiplayerové hry
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Žáček, Petr
|
|
| dc.contributor.author |
Daberger, Jiří
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:49Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:49Z |
|
| dc.date.issued |
2024-10-27 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57692
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce popisuje vývoj a implementaci knihovny určené pro tvorbu multiplayerových her na mobilním zařízení. Cílem této práce bylo vytvořit nástroj pro vývojáře mobilních aplikacích, který usnadní vývoj her pro více hráčů v lokálním okolí a zároveň tento nástroj použít pro vývoj hry Poker. Jádro knihovny je vytvořeno moderním programovacím jazykem Kotlin s využitím Nearby Connections API pro zajištění plynulé a bezpečné komunikace mezi zařízeními. Hra Poker je taktéž naprogramovaná jazykem Kotlin spolu s frameworkem Jetpack Compose pro tvorbu uživatelského prostředí. Výsledná práce klade důraz na zdokumentování vytvořené knihovny a popisu funkcionalit spojených se hrou poker. |
|
| dc.format |
109 s. (152 623 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Nearby Connections API
|
cs |
| dc.subject |
lokální multiplayer
|
cs |
| dc.subject |
android knihovna
|
cs |
| dc.subject |
Poker
|
cs |
| dc.subject |
Kotlin
|
cs |
| dc.subject |
Nearby Connections API
|
en |
| dc.subject |
local multiplayer
|
en |
| dc.subject |
android library
|
en |
| dc.subject |
Poker
|
en |
| dc.subject |
Kotlin
|
en |
| dc.title |
Implementace knihovny mobilní platformy pro multiplayerové hry |
|
| dc.title.alternative |
Mobile Platform Library Implementation for Multiplayer Games |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Švejda, Jaromír |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-18 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the development and implementation of a library designed for creating multiplayer games on mobile devices. The main goal of this thesis was to develop a tool for mobile game developers that facilitates the creation of local multiplayer games while also using this tool to develop a poker game. The core of the library is built using the modern programming language Kotlin with use of Google's Nearby Connections API to ensure smooth and secure communication between devices. The poker game is also programmed in Kotlin, along with the Jetpack Compose framework for building the user interface. This thesis emphasizes the documentation of the developed library and the description of functionalities related to the poker game. |
|
| dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
| dc.identifier.stag |
70068
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-14 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account