Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu
Author: Renč, Robert
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Tato práce si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku účinnosti reklamních kampaní na internetu, se zásadami plánování kampaní a především s aktuálními trendy a novinkami. Součástí práce je popis analytických nástrojů pro sledování efektivity kampaní. Práce se věnuje především problematice plánování a vyhodnocování efektivity display reklamy s důrazem na video reklamu, kdy na základě hypotéz je proveden výzkum u nás dosud neověřených parametrů z dostupných zdrojů. V neposlední řadě vám zde nabízím zajímavou exkurzi do světa marketingových profesionálů a jejich názorů na reklamní kampaně na internetu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5772
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7514


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
renč_2008_bp.pdfBlocked 1.624Mb PDF
renč_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
renč_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account