Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem
Author: Pacolová, Eliška
Advisor: Horáková, Monika
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na současný stav trhu s vínem v souvislosti se spotřebitelským chováním. Hlavní cílem bylo zjistit, zda by změna nulové spotřební daně na tiché víno změnila spotřebitelské chování, dále jestli by tato daňová změna ovlivnila producenty, tedy vinaře a zákazníky na trhu B2B. Ke zjištění změn spotřebitelského chování bylo použito dotazníkové šetření. Z analýz odpovědí vyplynulo, že vinaře by negativně ovlivnilo zavedení nenulové spotřební daně, ale nemuselo by nutně být likvidační. Dále se nepotvrdilo, že by se spotřebitelské chování zákazníků na trhu B2C změnilo se zavedením nenulové spotřební daně. Bohužel, kvůli nedostatečným datům nelze zcela určit, zda a případně jak by se změnilo spotřebitelské chování na trhu B2B.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57789
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account