Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem |
| Author: |
Pacolová, Eliška
|
| Advisor: |
Horáková, Monika
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na současný stav trhu s vínem v souvislosti se spotřebitelským chováním. Hlavní cílem bylo zjistit, zda by změna nulové spotřební daně na tiché víno změnila spotřebitelské chování, dále jestli by tato daňová změna ovlivnila producenty, tedy vinaře a zákazníky na trhu B2B. Ke zjištění změn spotřebitelského chování bylo použito dotazníkové šetření. Z analýz odpovědí vyplynulo, že vinaře by negativně ovlivnilo zavedení nenulové spotřební daně, ale nemuselo by nutně být likvidační. Dále se nepotvrdilo, že by se spotřebitelské chování zákazníků na trhu B2C změnilo se zavedením nenulové spotřební daně. Bohužel, kvůli nedostatečným datům nelze zcela určit, zda a případně jak by se změnilo spotřebitelské chování na trhu B2B. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57789
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account