Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spotřebitelského chování na trhu s vínem
Autor: Pacolová, Eliška
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na současný stav trhu s vínem v souvislosti se spotřebitelským chováním. Hlavní cílem bylo zjistit, zda by změna nulové spotřební daně na tiché víno změnila spotřebitelské chování, dále jestli by tato daňová změna ovlivnila producenty, tedy vinaře a zákazníky na trhu B2B. Ke zjištění změn spotřebitelského chování bylo použito dotazníkové šetření. Z analýz odpovědí vyplynulo, že vinaře by negativně ovlivnilo zavedení nenulové spotřební daně, ale nemuselo by nutně být likvidační. Dále se nepotvrdilo, že by se spotřebitelské chování zákazníků na trhu B2C změnilo se zavedením nenulové spotřební daně. Bohužel, kvůli nedostatečným datům nelze zcela určit, zda a případně jak by se změnilo spotřebitelské chování na trhu B2B.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57789
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet