Analýza public relations ve vybrané neziskové organizaci
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
| dc.contributor.author |
Podařilová, Beáta
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:53Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:53Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57794
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou public relations ve vybrané neziskové organizaci, konkrétně v organizaci Junák - český skaut, středisko Bílý štít v Novém Městě na Moravě. Cílem práce je zhodnotit současné PR aktivity a komunikační kanály, které tato organizace využívá ke komunikaci se svým cílovým publikem. V rámci výzkumu byly použity metody analýzy současných PR nástrojů, SWOT analýzy a dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu ukázaly, že středisko je veřejností vnímáno pozitivně a jeho činnost považuje za prospěšnou pro město. Rodiče členů považují úroveň komunikace za dostačují a zároveň oceňují srozumitelnost a jednoduchost předávaných informací. |
|
| dc.format |
73 s. (93 084) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
public relations
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
| dc.subject |
Junák - český skaut
|
cs |
| dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
| dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
| dc.subject |
public relations
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
non-profit organization
|
en |
| dc.subject |
Junák - Czech Scout
|
en |
| dc.subject |
communication channels
|
en |
| dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
| dc.title |
Analýza public relations ve vybrané neziskové organizaci |
|
| dc.title.alternative |
An Analysis of Public Relations in a Selected Non-profit Organization |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-11 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuse on the analysis of public relations in a selected non-profit organization, specifically Junák - Czech Scout, Bílý štít Scout Centre in Nové Město na Moravě. The aim of this thesis is to evaluate the current PR activities and communication channels which are used by the organization to reach its target audience. The research used methods of analysis of current PR tools, SWOT analysis, and a questionnaire survey. The results of the results showed that the scout centre is perceived positively by the public and its activities are considered as beneficial for the city. Parents of members consider the level of communication as sufficient and appreciate the clarity and simplicity. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
70216
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-20 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account