Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Raiskupová, Jana
Advisor: Sasínková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti CANADIANA s.r.o. Cílem práce je zjištění současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a navržení vhodných doporučení ke zlepšení. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a zaměřuje se na pojmy z oblasti marketingové komunikace, jako například marketingový a komunikační mix. V praktické části je analyzován současný stav marketingové komunikace za pomocí vybraných analýz, jako je Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, a provedených dotazníkových šetření. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57797
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account