[NEOBHÁJENO] Informovanost rodičů o možnostech alternativního vzdělávání dětí v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Informovanost rodičů o možnostech alternativního vzdělávání dětí v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Rousová, Veronika
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.issued 2025-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58023
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá úrovní informovanosti rodičů o alternativních formách předškolního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, do jaké míry jsou rodiče obeznámeni s možnostmi, které jim systém alternativního vzdělávání dětí nabízí, a jaké faktory ovlivňují jejich rozhodování při výběru mateřské školy pro jejich dítě. Teoretická část práce představuje jednotlivé alternativní mateřské školy a jejich specifika. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi rodiči dětí předškolního věku a přináší analýzu získaných dat. Výsledky ukazují na potřebu širší informovanosti a dostupnosti těchto vzdělávacích možností.
dc.format 55 s. (62 627 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject mateřské školy cs
dc.subject informovanost cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávací přístupy cs
dc.subject alternative education en
dc.subject kindergartens en
dc.subject awareness en
dc.subject preschool education en
dc.subject educational approaches en
dc.title [NEOBHÁJENO] Informovanost rodičů o možnostech alternativního vzdělávání dětí v mateřských školách
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Parents' Awareness of Alternative Educational Options in Nursery Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2025-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis focuses on the level of parental awareness regarding alternative forms of preschool education. The aim of the thesis is to determine to what extent parents are informed about the options offered by the alternative education system and what factors influence their decision-making when choosing a kindergarten for their child. The theoretical part presents various alternative pedagogical approaches and their specific characteristics. The practical part is based on a questionnaire survey conducted among parents of preschool-aged children and provides an analysis of the collected data. The results highlight the need for broader awareness and accessibility of these educational options.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70592
dc.date.submitted 2025-04-28


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account