[NEOBHÁJENO] Informovanost rodičů o možnostech alternativního vzdělávání dětí v mateřských školách
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Rousová, Veronika
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:01Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:01Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-23 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58023
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá úrovní informovanosti rodičů o alternativních formách předškolního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, do jaké míry jsou rodiče obeznámeni s možnostmi, které jim systém alternativního vzdělávání dětí nabízí, a jaké faktory ovlivňují jejich rozhodování při výběru mateřské školy pro jejich dítě. Teoretická část práce představuje jednotlivé alternativní mateřské školy a jejich specifika. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi rodiči dětí předškolního věku a přináší analýzu získaných dat. Výsledky ukazují na potřebu širší informovanosti a dostupnosti těchto vzdělávacích možností. |
|
| dc.format |
55 s. (62 627 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
| dc.subject |
mateřské školy
|
cs |
| dc.subject |
informovanost
|
cs |
| dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
| dc.subject |
vzdělávací přístupy
|
cs |
| dc.subject |
alternative education
|
en |
| dc.subject |
kindergartens
|
en |
| dc.subject |
awareness
|
en |
| dc.subject |
preschool education
|
en |
| dc.subject |
educational approaches
|
en |
| dc.title |
[NEOBHÁJENO] Informovanost rodičů o možnostech alternativního vzdělávání dětí v mateřských školách |
|
| dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Parents' Awareness of Alternative Educational Options in Nursery Schools |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-06 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis focuses on the level of parental awareness regarding alternative forms of preschool education. The aim of the thesis is to determine to what extent parents are informed about the options offered by the alternative education system and what factors influence their decision-making when choosing a kindergarten for their child. The theoretical part presents various alternative pedagogical approaches and their specific characteristics. The practical part is based on a questionnaire survey conducted among parents of preschool-aged children and provides an analysis of the collected data. The results highlight the need for broader awareness and accessibility of these educational options. |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.description.result |
neobhájeno |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
70592
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-28 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account