Projekt implementace nového zákazníka ve vybrané logistické společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
| dc.contributor.author |
Alrawi, Hassan
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:01Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:01Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58034
|
|
| dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na proces implementace nových zákazníků do logistické společnosti a soustředí se na možnosti zlepšení implementace nových zákazníků do skladů firmy DL. Hlavním cílem této studie je snížit dobu implementace o 25 % a zároveň zvýšit spokojenost zákazníka o 25 %. Výzkum zahrnuje analýzu předchozí implementaci zákazníka, identifikaci neefektivit a aplikaci metod průmyslového inženýrství, jako jsou SWOT analýza, Ishikawa diagram a metoda 5W2H pro odhalení kořenových příčin problémů. Navrhovaná řešení jsou hodnocena na základě úspor času a spokojenosti zákazníků prostřednictvím dotazníků a zpětné vazby. Zlepšením procesu implementace zákazníků si práce si klade za cíl podpořit logistickou společnost v její expanzi a poskytování služeb více maloobchodníkům tím, že zkrátí čas potřebný k implementaci a zvýší spokojenost zákazníků. |
|
| dc.format |
112 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Implementace zákazníka
|
cs |
| dc.subject |
logistika
|
cs |
| dc.subject |
skladový logistický systém
|
cs |
| dc.subject |
projekt
|
cs |
| dc.subject |
optimalizace procesů
|
cs |
| dc.subject |
Customer Implementation
|
en |
| dc.subject |
Logistics
|
en |
| dc.subject |
Warehouse Management System
|
en |
| dc.subject |
Project
|
en |
| dc.subject |
Process Optimization
|
en |
| dc.title |
Projekt implementace nového zákazníka ve vybrané logistické společnosti |
|
| dc.title.alternative |
New Customer Implementation Project in a Selected Logistics Company |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Chromjaková, Felicita |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis addresses the process of customer implementation in a logistics company and focuses on improving implementation process of new customers into warehouses of company DL. The main goal of this study is to reduce the implementation time by 25 % while enhancing customer satisfaction by 25 %. The research involves analyzing previous customer implementation, identifying inefficiencies, and applying industrial engineering methods such as SWOT analysis, Ishikawa diagram, and the 5W2H method to uncover root causes of issues. Proposed solutions are assessed based on time savings and customer satisfaction through surveys and feedback. By improving the customer implementation process, the thesis aims to support the logistics company in its plans for expansion, serving more retailers by shortening time required for implementation and improving customer satisfaction. |
|
| dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
- |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Průmyslové inženýrství |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Industrial Engineering |
en |
| dc.identifier.stag |
70612
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account