Projekt implementace nového zákazníka ve vybrané logistické společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace nového zákazníka ve vybrané logistické společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Alrawi, Hassan
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:01Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58034
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na proces implementace nových zákazníků do logistické společnosti a soustředí se na možnosti zlepšení implementace nových zákazníků do skladů firmy DL. Hlavním cílem této studie je snížit dobu implementace o 25 % a zároveň zvýšit spokojenost zákazníka o 25 %. Výzkum zahrnuje analýzu předchozí implementaci zákazníka, identifikaci neefektivit a aplikaci metod průmyslového inženýrství, jako jsou SWOT analýza, Ishikawa diagram a metoda 5W2H pro odhalení kořenových příčin problémů. Navrhovaná řešení jsou hodnocena na základě úspor času a spokojenosti zákazníků prostřednictvím dotazníků a zpětné vazby. Zlepšením procesu implementace zákazníků si práce si klade za cíl podpořit logistickou společnost v její expanzi a poskytování služeb více maloobchodníkům tím, že zkrátí čas potřebný k implementaci a zvýší spokojenost zákazníků.
dc.format 112
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Implementace zákazníka cs
dc.subject logistika cs
dc.subject skladový logistický systém cs
dc.subject projekt cs
dc.subject optimalizace procesů cs
dc.subject Customer Implementation en
dc.subject Logistics en
dc.subject Warehouse Management System en
dc.subject Project en
dc.subject Process Optimization en
dc.title Projekt implementace nového zákazníka ve vybrané logistické společnosti
dc.title.alternative New Customer Implementation Project in a Selected Logistics Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chromjaková, Felicita
dc.date.accepted 2025-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis addresses the process of customer implementation in a logistics company and focuses on improving implementation process of new customers into warehouses of company DL. The main goal of this study is to reduce the implementation time by 25 % while enhancing customer satisfaction by 25 %. The research involves analyzing previous customer implementation, identifying inefficiencies, and applying industrial engineering methods such as SWOT analysis, Ishikawa diagram, and the 5W2H method to uncover root causes of issues. Proposed solutions are assessed based on time savings and customer satisfaction through surveys and feedback. By improving the customer implementation process, the thesis aims to support the logistics company in its plans for expansion, serving more retailers by shortening time required for implementation and improving customer satisfaction.
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
dc.thesis.degree-discipline - cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Industrial Engineering en
dc.identifier.stag 70612
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account