Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Janouchová Rychtová, Žaneta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:05Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:05Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58110
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vnímáním atraktivity práce v reklamních agenturách z pohledu generace Z. V teoretické části se zaměřuje na porozumění generaci Z a jejich vztahu k práci, který následně zkoumá v praktické části. Praktická část sestává z kvalitativního výzkumu ve formě polostrukturovaných rozhovorů s jejími zástupci pracujícími v reklamních agenturách. Poznatky plynoucí z rozhovorů jsou dále shromážděny, shrnuty, interpretovány a vyhodnoceny. Zároveň jsou konfrontovány s žitou praxí HR manažerů reklamních agentur. Provedený výzkum pomohl zodpovědět výzkumné otázky a potvrdit či vyvrátit předpoklady. Získané poznatky v kontextu rostoucího zastoupení této generace na pracovním trhu vysvětlují, jaké motivátory či bariéry ovlivňují jejich spokojenost a dlouhodobé setrvání v agentuře či její opuštění. Poznatky slouží jako podklad pro návrh řešení podporující atraktivitu agenturního prostředí.
dc.format 132
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Z cs
dc.subject reklamní agentury cs
dc.subject atraktivita práce cs
dc.subject práce v reklamě cs
dc.subject pracovní motivace cs
dc.subject pracovní bariéry cs
dc.subject generation Z en
dc.subject advertising agencies en
dc.subject job attractiveness en
dc.subject work in advertising en
dc.subject work motivation en
dc.subject work barriers en
dc.title Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z
dc.title.alternative The Attractiveness of Work in Advertising Agencies from the Perspective of the Czech Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ondráček, Tomáš
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis explores the perceived attractiveness of employment in advertising agencies from the perspective of Generation Z. The theoretical part focuses on understanding Generation Z and their relationship to work, which is subsequently examined in the empirical section. The practical section is based on qualitative research in the form of semi-structured interviews with representatives of Generation Z employed in advertising agencies. The findings derived from the interviews are subsequently collected, summarized, interpreted, and evaluated. In addition, they are compared with the lived experiences of HR managers working in advertising agencies. The conducted research provides answers to the research questions and confirms or refutes the stated assumptions. In the context of the growing presence of this generation in the labour market, the findings explain which motivators and barriers influence their satisfaction and decision to remain in, or leave, the agency environment. The insights serve as a basis for proposing solutions aimed at enhancing the attractiveness of the agency work environment.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 70712
dc.date.submitted 2025-04-10


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account