Projekt založení vlastního podnikání se zaměřením na rukodělné výrobky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení vlastního podnikání se zaměřením na rukodělné výrobky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Křižanová, Kateřina
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58193
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá založením vlastního podnikání se zaměřením na rukodělné výrobky. V práci byla nejprve provedena literární rešerše teoretických poznatků. Následně byly provedeny potřebné analýzy vnějšího, oborového a vnitřního prostředí, z jejichž výsledků byla sestavena matice SWOT. V projektové části práce byl sestaven model Lean Canvas, na který navazuje vypracovaný podnikatelský plán, který je v závěru práce zhodnocen.
dc.format 104 s. (164 452 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject rukodělné výrobky cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject business en
dc.subject handmade products en
dc.subject analysis en
dc.subject Lean Canvas en
dc.subject business plan en
dc.title Projekt založení vlastního podnikání se zaměřením na rukodělné výrobky
dc.title.alternative The Project of Establishing Own Business with a Focus on Handmade Products
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the establishment of own business focusing on handmade products. In the thesis, first a literature search of theoretical knowledge was carried out. Subsequently, the necessary analyses of the external, industry and internal environment were carried out and from the results of which a SWOT matrix was constructed. In the project part of the thesis, a Lean Canvas model was constructed, followed by a developed business plan, which is evaluated in the conclusion of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70826
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account