Projekt marketingové komunikace akce Biatlon na kolečkách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace akce Biatlon na kolečkách |
| Autor: |
Machalová, Sabina
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh projektu marketingové komunikace akce "Biatlon na kolečkách". Hlavním cílem práce je zvýšit zájem o letní biatlon. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z literární rešerše v oblasti marketingové komunikace a sportovního marketingu, která tvoří základ pro zpracování praktické části. Praktická část je dále členěna na analytickou a projektovou sekci. V analytické části je provedena analýza současné marketingové komunikace Českého biatlonu, doplněná o dotazníkové šetření, SWOT analýzu a STP analýzu. Na základě těchto poznatků je v projektové části vypracován návrh marketingové komunikace pro akci "Biatlon na kolečkách". |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58194
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet