Projekt založení nového podnikatelského subjektu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení nového podnikatelského subjektu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Rujzlová, Pavlína
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58204
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu, jehož výstupem je podnikatelský plán pro založení nového podnikatelského subjektu. V teoretické části jsou shrnuty odborné poznatky související s danou problematikou. V praktické části je provedena analýza prostředí podniku a vyhodnocen marketingový výzkum. Na základě analýz je vypracován podnikatelský plán pro nový podnik zahrnující marketingovou strategii a marketingový mix. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 135 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject nehtové studio cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject kalkulace cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject business plan en
dc.subject business en
dc.subject nail salon en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject calculation en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject the Porter model en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt založení nového podnikatelského subjektu
dc.title.alternative Project of Establishment of a New Business Entity
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2025-06-05
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the elaboration of a project, the output of which is a business plan for the establishment of a new business entity. The theoretical part summarizes the professional knowledge related to the issue. In the practical part, an analysis of the company's environment is made and marketing research is evaluated. Based on the analyses, a business plan for the new venture is developed including a marketing stratégy and marketing mix. The project is subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70846
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account