Koncept korejské kosmetiky jako životní styl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncept korejské kosmetiky jako životní styl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlačková, Jana
dc.contributor.author Pelclová, Barbora
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:13Z
dc.date.issued 2025-02-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58225
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývala rostoucím trendem korejské kosmetiky a jeho vnímáním jako životního stylu. Teoretická část mapuje historický vývoj korejské kosmetiky, současný stav trhu. Pozornost je věnována také netradičním účinným látkám, které jsou pro korejskou kosmetiku charakteristické, a filosofii korejské kosmetické péče o pokožku, která šíří zejména prostřednictvím sociálních sítí. Praktická část je zaměřena na kvantitativní dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit míru povědomí o korejské kosmetice mezi českými spotřebiteli, jejich zkušenosti s produkty, znalost značek a postoj k populárním trendům.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject korejská kosmetika cs
dc.subject K-beauty cs
dc.subject netradiční látky cs
dc.subject trendy cs
dc.subject desetikroková rutina cs
dc.subject korean cosmetics en
dc.subject K-beauty en
dc.subject non-traditional ingredients en
dc.subject trends en
dc.subject ten-step routine en
dc.title Koncept korejské kosmetiky jako životní styl
dc.title.alternative Concept of Korean Cosmetics as a Lifestyle
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Lucie
dc.date.accepted 2025-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis dealt with the growing trend of Korean cosmetics and its perception as a lifestyle. The theoretical part traces the historical development of Korean cosmetics and the current state of the market. Attention is also paid to the non-traditional active ingredients that are characteristic of Korean cosmetics, and the philosophy of Korean skincare, which is disseminated mainly through social media. The practical part focuses on a quantitative questionnaire survey to determine the level of awareness of Korean cosmetics among Czech consumers, their experience with the products, brand knowledge and attitudes towards popular trends.
dc.description.department Ústav technologie tuků, tenzidů a kosmetiky
dc.thesis.degree-discipline Biomateriály a kosmetika cs
dc.thesis.degree-discipline Biomaterials and Cosmetics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Materiály a technologie cs
dc.thesis.degree-program Materials and Technologies en
dc.identifier.stag 70872
dc.date.submitted 2025-05-12


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account