Design a marketing mobilní aplikace pro turisty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design a marketing mobilní aplikace pro turisty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kasterková, Nikol
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:14Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58245
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro turisty a její marketingovou strategií se zaměřením na oblast cestovního ruchu. Cílem bylo vytvořit návrh digitálního řešení, který zlepší zážitek z cestování a zároveň definuje efektivní přístup k jeho propagaci. Práce kombinuje teoretická východiska z oblasti marketingu, digitálních nástrojů a uživatelského designu s praktickým návrhem aplikace, který vychází z potřeb cílové skupiny. Výsledkem je marketingově orientovaný návrh produktu, jenž může sloužit jako inspirace pro podobné projekty v oblasti digitálního turismu.
dc.format 114 s. (188 365 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject digitální nástroje cs
dc.subject uživatelský návrh cs
dc.subject mobile application en
dc.subject marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject digital tools en
dc.subject user design en
dc.title Design a marketing mobilní aplikace pro turisty
dc.title.alternative Design and Marketing of a Mobile App for Tourists
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated This diploma thesis explores the design of a mobile application for tourists and its corresponding marketing strategy, with a focus on the travel and tourism sector. The main objective is to develop a digital solution that enhances the travel experience while outlining an effective approach to its promotion. The thesis combines theoretical foundations in marketing, digital tools, and user-centered design with a practical application concept based on the needs of the target audience. The result is a marketing-driven product concept that may serve as a inspiration for similar initiatives in the field of digital tourism.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70897
dc.date.submitted 2025-04-24


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account