Analýza měření účinnosti sponzorství ve firmě KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza měření účinnosti sponzorství ve firmě KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Budinka, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:01:59Z
dc.date.available 2013-05-23T23:00:32Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5824
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu měření účinnosti sponzorství ve společnosti KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž. V teoretické části pojednávám o tom, co je spon-zorství, jak funguje, jaké jsou druhy sponzorství, cíle a měření účinnosti sponzorství. Prak-tická část začíná představením společnosti, v další části následují její sponzorské aktivity, které následně analyzuji. Cílem mé práce je analyzovat účinnost současného stavu spon-zorství ve společnosti KERAMO D - Dohorák. Získané údaje jsem vyhodnotil a navrhl firmě doporučení na zlepšení sponzorských aktivit. cs
dc.format 48 s. cs
dc.format.extent 1469320 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2013
dc.subject sponzorství cs
dc.subject image cs
dc.subject měření cs
dc.subject účinnost cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject image en
dc.subject measuring en
dc.subject effectivity en
dc.title Analýza měření účinnosti sponzorství ve firmě KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž cs
dc.title.alternative Analysis of sponsorship measurement in the KERAMO D - Dohorák s.r.o., Kroměříž en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on analysis of sponsorship measurement in the KERAMO D - Dohorák Inc. company. In the theoretical part I discuss what sponsorship is, how does it work, what kind of sponsorship does exists, goals and measuring of effectivity of sponsor-ship. Practical part begins with introducing of the company and it's sponsorship activities, which I consequently analyses, follows in the next part. The goal of my thesis is to analyse of the efficiency of the present status of sponsorship in the KERAMO D company. I have evaluated obtained data, and projected the recommendation for the company to improve it's sponsorship activities. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9754
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
budinka_2008_bp.pdf 1.401Mb PDF View/Open
budinka_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
budinka_2008_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account