Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Dundálek, Vít
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:22Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:22Z
dc.date.issued 2024-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58456
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku a její porovnání s hlavními konkurenty na trhu. Cílem práce je na základě provedených analýz formulovat doporučení, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti analyzovaného podniku. První část práce se věnuje teoretickému vymezení klíčových pojmů spojených s konkurenceschopností podniku a popisu strategických analýz. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na konkrétní podnik, přičemž je provedeno jeho srovnání s vybranými konkurenty. Na základě výsledků analýzy jsou následně navržena konkrétní opatření zaměřená na posílení tržní pozice a zajištění dlouhodobé konkurenceschopnosti podniku.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurenceschopnost cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
dc.title.alternative Analysis of the Competitiveness of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hoke, Eva
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is the analysis of the competitiveness of the selected company and its comparison with the main competitors on the market. The aim of the thesis is to formulate recommendations on the basis of the analyses that will lead to an increase in the competitiveness of the analysed company. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of key concepts related to the competitiveness of the enterprise and description of strategic analyses. In the practical part, these theoretical findings are applied to a specific enterprise, while its comparison with selected competitors is made. Based on the results of the analysis, specific measures are then proposed to strengthen the market position and ensure the long-term competitiveness of the company.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Management rizik cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Management rizik cs
dc.identifier.stag 71217
dc.date.submitted 2025-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account