Komunikace vybraných politických subjektů v Lanškrouně před volbami v roce 2006
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Vetchý, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:17:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T15:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5861
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části mé bakalářské práce uvedu čtenáře do problematiky politického marketingu a marketingových komunikací obecně. Obě tyto kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které se nejprve věnuji obecné charakteristice dvou vybraných politických subjektů působících v komunální politice ve městě Lanškroun a následně podrobnému rozboru jejich marketingových komunikací. V závěru práce navrhuji vlastní řešení na zlepšení efektivity marketingových komunikací pro místní sdružení Občanské demokratické strany v Lanškrouně. |
cs |
dc.format |
70 s., 15 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3175873 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politika
|
cs |
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
politické subjekty
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
politics
|
en |
dc.subject |
politics marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
politics subjekt
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikace vybraných politických subjektů v Lanškrouně před volbami v roce 2006 |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication of selected political subjects in the town Lanškroun before the election in 2006 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of my thesis I am going to introduce readers into the problems about political marketing and the marketing communication generally. Both chapters create teorethical base for the practical part in which I firstly go in for general characteristics of two selected political subjects causing in the municipal politics in the town Lanskroun and subsequently detailed analysis their marketing communication. At the end of my thesis I suggest own solution to improve the effectiveness of the marketing communication for local association the Civic Democratic Party in the town Lanskroun. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4840
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam