Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Bazala, Marek
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58795
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice, která je ve městě velmi důležitá a podílí se na kulturním dění již 41 let. Cílem práce je analyzovat současnou komunikaci organizace, a to jak v online, tak i v off-line prostředí, identifikovat využívané komunikační kanály a zhodnotit je. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti příspěvkových organizací, marketingu, marketingové komunikace a online marketingu. Praktická část analyzuje aktuální komunikaci organizace napříč využívanými komunikačními kanály a dále pomocí kombinace kvalitativních rozhovorů se zaměstnanci organizace a kvantitativního dotazníkového šetření mezi respondenty z řad veřejnosti. V závěru praktické části jsou definovány výstupy z obou výzkumů a formulovány návrhy pro zlepšení a doporučení. Projektová část navrhuje komunikační kampaň, která má za cíl sběr autentických referencí od zákazníků organizace, popisuje možnosti využití sesbíraných referencí, definuje možná rizika a stanovuje rozpočet pro kampaň.
dc.format 88 (119 930 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Středisko volného času Ivančice cs
dc.subject příspěvkové organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Středisko volného času Ivančice en
dc.subject contributory organizations en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social networks en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantitative research en
dc.title Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
dc.title.alternative Marketing Communication of a Contributory Organisation - Středisko volného času Ivančice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is devoted to the marketing communication of the contributory organization Ivančice Leisure Time Centre, which is very important in the town and has been involved in cultural events for 41 years. The aim of the thesis is to analyze the current communication of the organization, both in online and offline environment, to identify the used communication channels and to evaluate them. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines key concepts in the field of contributory organizations, marketing, marketing communication and online marketing. The practical part analyses the organisation's current communication across the communication channels used and further through a combination of qualitative interviews with the organisation's staff and a quantitative survey of public respondents. The practical section concludes by defining the outcomes of both researches and formulating suggestions for improvement and recommendations. The project part proposes a communication campaign to collect authentic references from the organisation's customers, describes the possibilities of using the collected references, defines possible risks and sets a budget for the campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71674
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account