| dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
| dc.contributor.author |
Bazala, Marek
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58795
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci příspěvkové organizace Středisko volného času Ivančice, která je ve městě velmi důležitá a podílí se na kulturním dění již 41 let. Cílem práce je analyzovat současnou komunikaci organizace, a to jak v online, tak i v off-line prostředí, identifikovat využívané komunikační kanály a zhodnotit je. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti příspěvkových organizací, marketingu, marketingové komunikace a online marketingu. Praktická část analyzuje aktuální komunikaci organizace napříč využívanými komunikačními kanály a dále pomocí kombinace kvalitativních rozhovorů se zaměstnanci organizace a kvantitativního dotazníkového šetření mezi respondenty z řad veřejnosti. V závěru praktické části jsou definovány výstupy z obou výzkumů a formulovány návrhy pro zlepšení a doporučení. Projektová část navrhuje komunikační kampaň, která má za cíl sběr autentických referencí od zákazníků organizace, popisuje možnosti využití sesbíraných referencí, definuje možná rizika a stanovuje rozpočet pro kampaň. |
|
| dc.format |
88 (119 930 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Středisko volného času Ivančice
|
cs |
| dc.subject |
příspěvkové organizace
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
| dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
| dc.subject |
Středisko volného času Ivančice
|
en |
| dc.subject |
contributory organizations
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
qualitative research
|
en |
| dc.subject |
quantitative research
|
en |
| dc.title |
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Contributory Organisation - Středisko volného času Ivančice |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is devoted to the marketing communication of the contributory organization Ivančice Leisure Time Centre, which is very important in the town and has been involved in cultural events for 41 years. The aim of the thesis is to analyze the current communication of the organization, both in online and offline environment, to identify the used communication channels and to evaluate them. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines key concepts in the field of contributory organizations, marketing, marketing communication and online marketing. The practical part analyses the organisation's current communication across the communication channels used and further through a combination of qualitative interviews with the organisation's staff and a quantitative survey of public respondents. The practical section concludes by defining the outcomes of both researches and formulating suggestions for improvement and recommendations. The project part proposes a communication campaign to collect authentic references from the organisation's customers, describes the possibilities of using the collected references, defines possible risks and sets a budget for the campaign. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71674
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|