Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Výstavy a veletrhy jako komunikační nástroj vybrané firmy
Author: Kociánová, Jana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Ve své diplomové práci se budu zabývat veletrhy a výstavami coby komunikačním nástrojem vybrané firmy. V teoretické části budu vycházet z odborné literatury. Zaměřím se na historii výstavnictví, charakterizuji pojem veletrh a definuji jeho výhody a nevýhody a rozdělím veletrhy a výstavy na jednotlivé typy. Většinu teoretické části věnuji jednotlivým částem přípravy na veletrh a podrobně popíši, co je pro firmu nezbytné udělat v dané fázi. Toto bude sloužit jako osnova pro část praktickou, kde se budu zabývat přípravami firmy Robe Show Lighting na mezinárodní veletrh ProLight + Sound ve Frankfurtu nad Mohanem. V projektové části se pokusím zpracovat výstavní manuál, na základě analýzy z praktické části. Tento manuál by měl sloužit firmě Robe Show Lighting jako ,,návod" na zlepšení komunikace pomocí veletrhů a výstav.
URI: http://hdl.handle.net/10563/588
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2720


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kociánová_2006_dp.pdfBlocked 816.8Kb PDF
kociánová_2006_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
kociánová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account