Marketingová komunikace na poli designu
Zobrazit minimální záznam
| dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
| dc.contributor.author |
Herudková, Klára
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:40Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58806
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci mladých designérů. Cílem je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace a identifikovat klíčová témata, která pomohou mladým designérům orientovat se na trhu a efektivněji propagovat svou tvorbu. Výzkum zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů, na které navazuje kvantitativní dotazníkové šetření, s cílem ověřit či vyvrátit data na větším vzorku respondentů. Zjištění ukazují, že mladí designéři čelí několika překážkám v podnikání, přičemž největší problémy jsou s finanční gramotností, cenotvorbou a absencí potřebných podnikatelských dovedností a marketingových strategií. Na základě těchto zjištění je navržena platforma pro mladé designéry, která poskytuje praktické informace, motivaci a edukační obsah v oblastech, jako je podnikání, marketing, autorské právo a cenotvorba. |
|
| dc.format |
157 s. (137 225 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
umělecké prostředí
|
cs |
| dc.subject |
design
|
cs |
| dc.subject |
podnikání
|
cs |
| dc.subject |
strategie
|
cs |
| dc.subject |
brand building
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
art environment
|
en |
| dc.subject |
design
|
en |
| dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
| dc.subject |
strategy
|
en |
| dc.subject |
brand building
|
en |
| dc.title |
Marketingová komunikace na poli designu |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication in the Design Field |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Vázalová Gartnerová, Eva |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the marketing communication of young designers. The aim is to analyse current marketing communication tools and identify key themes that will help young designers to navigate the market and promote their work more effectively. The research includes a quantitative questionnaire survey and qualitative research in the form of individual interviews, followed by a quantitative questionnaire survey to verify or refute the data on a larger sample of respondents. The findings show that young designers face several barriers to entrepreneurship, with the biggest issues being financial literacy, pricing and the lack of necessary business skills and marketing strategies. Based on these findings, a platform for young designers is designed to provide practical information, motivation and educational content in areas such as entrepreneurship, marketing, copyright and pricing. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71687
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam