Marketingová komunikace na poli designu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace na poli designu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Herudková, Klára
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58806
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci mladých designérů. Cílem je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace a identifikovat klíčová témata, která pomohou mladým designérům orientovat se na trhu a efektivněji propagovat svou tvorbu. Výzkum zahrnuje kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů, na které navazuje kvantitativní dotazníkové šetření, s cílem ověřit či vyvrátit data na větším vzorku respondentů. Zjištění ukazují, že mladí designéři čelí několika překážkám v podnikání, přičemž největší problémy jsou s finanční gramotností, cenotvorbou a absencí potřebných podnikatelských dovedností a marketingových strategií. Na základě těchto zjištění je navržena platforma pro mladé designéry, která poskytuje praktické informace, motivaci a edukační obsah v oblastech, jako je podnikání, marketing, autorské právo a cenotvorba.
dc.format 157 s. (137 225 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject umělecké prostředí cs
dc.subject design cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject strategie cs
dc.subject brand building cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject art environment en
dc.subject design en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject strategy en
dc.subject brand building en
dc.title Marketingová komunikace na poli designu
dc.title.alternative Marketing Communication in the Design Field
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vázalová Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the marketing communication of young designers. The aim is to analyse current marketing communication tools and identify key themes that will help young designers to navigate the market and promote their work more effectively. The research includes a quantitative questionnaire survey and qualitative research in the form of individual interviews, followed by a quantitative questionnaire survey to verify or refute the data on a larger sample of respondents. The findings show that young designers face several barriers to entrepreneurship, with the biggest issues being financial literacy, pricing and the lack of necessary business skills and marketing strategies. Based on these findings, a platform for young designers is designed to provide practical information, motivation and educational content in areas such as entrepreneurship, marketing, copyright and pricing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71687
dc.date.submitted 2025-04-11


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet