Komunikace Majálesu UTB 2026

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Majálesu UTB 2026

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kasardová, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:40Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58808
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem optimalizované marketingové komunikace pro Majáles UTB 2026. Cílem je zhodnotit efektivitu komunikace ročníku 2024 a na základě výzkumu navrhnout novou strategii. K objasnění problému jsou využity kvantitativní dotazníkové šetření a kvalitativní polostrukturované rozhovory se studenty UTB. Výsledky ukazují potřebu větší interaktivity na sociálních sítích, silnější vizuální identity a efektivnějšího využití komunikačních kanálů. V projektové části je navržena komplexní komunikační kampaň pro ročník 2026, včetně vizuálního stylu, návrhu sdělení, marketingových nástrojů a časového plánu.
dc.format 93 s. (140 946 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject neziskový projekt cs
dc.subject Majáles UTB cs
dc.subject Studentská unie UTB cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject nástroje marketingové kampaně cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject event marketing en
dc.subject non-profit project en
dc.subject Majáles UTB en
dc.subject Studentská unie UTB en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject visual identity en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing campaign tools en
dc.title Komunikace Majálesu UTB 2026
dc.title.alternative Communications of Majáles UTB 2026
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the analysis and design of an optimized marketing communication for the UTB 2026 Majáles. The aim is to evaluate the effectiveness of the communication of the 2024 edition and to propose a new strategy based on the research. A quantitative questionnaire survey and qualitative semi-structured interviews with UTB students are used to clarify the problem. The results show the need for greater interactivity on social media, a stronger visual identity and more effective use of communication channels. The project part proposes a comprehensive communication campaign for the class of 2026, including visual style, message design, marketing tools and timeline.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71689
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account